Mēs sagaidām:

  • Vismaz 2-3 gadu pieredzi biroja administratora amatā;
  • Labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • Prasmi efektīvi plānot un organizēt savu darbu;
  • Labas zināšanas lietvedībā, dokumentu sagatavošanā atbilstoši noteiktajām prasībām un termiņiem;
  • Datorprasmes – nebaidies no tehnoloģijām, ikdienā izmanto, Libreoffice un/ vai MS Office, ievadīt informāciju uzskaites sistēmās/datubāzē;
  • Labas iemaņas darbā ar biroja tehniku;
  • Atbildības sajūta, precizitāte;
  • Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski (jo klienti var sazināties angliski un/ vai krieviski).

Mēs uzticēsim:

  • Lietvedības, grāmatvedības un citu aprites dokumentu koordinēšanu - pieņemšanu, sagatavošanu, reģistrēšanu un plūsmas vadību;
  • Asistēt biroja darbiniekiem, mācību centra un uzņēmuma vadītājam ikdienas gaitās;
  • Klientu laipna sagaidīšana un uzņemšana, informācijas izskaidrošana;
  • Atbildēšana uz telefona zvaniem;
  • Pasta sūtījumu sagatavošana un nosūtīšana;
  • Biroja mājīguma sajūtas radīšana, kancelejas un saimniecības preču pasūtīšana;
  • Dokumentu sagatavošana - rēķini/atskaites/u.c.;
  • Darbs ar uzņēmuma CRM sistēmu.

Mēs piedāvājam

  • Dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu;
  • Iespēju realizēt savas zināšanas un personīgās izaugsmes iespējas;
  • Darba laiku no 10:30-19:30 un vai piektdienās no 9:00-17:00.
  • Pieredzei un spējām atbilstošu stabilu atalgojumu no 600,00 eur Bruto;
  • Nelielu, bet atsaucīgu kolektīvu;
  • Mūsdienīgu ofisu Rīgas centrā, SIA Mensarius 40003780964

CV un motivācijas vēstuli sūtiet uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. līdz 15.03.2019. Mēs augsti novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzu ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.