Tradīcijas jāturpina. 

 

2019.gada otrā meistarklase, kur vadītāji kopā ar grāmatvežiem izzinās un mēģinās saprast 2019.gada likumdošanu, nodokļus un likumus. 
Brīvā atmosfērā pārrunāsim neskaidros jautājumus grāmatvedībā, nodokļos, grāmatojumos. 
Viesis par Jums aktuālo tēmu. 

Linda Miezīte iepazīstinās ar jaunākajām tendencēm ieņēmumu un izdevumu struktūrā, dokumentu noformēšanā un tehnoloģiju risinājumos. Noskaidrosim, kā šīs lietas var palīdzēt uzņēmuma attīstīšanā. 

 

SIA “Mensarius” un “Grāmatvedība biznesam” ārpakalpojumu klientiem bez maksas. 
Kad: Pirmdien, 2019. gada 08.maijs

Cikos: 12:30 – 16:30

Kur: Pērses iela 9/11, 4. stāvs, kods 10

Maksa: Dalības maksa meistarklasē 30,00 eur bez PVN Kontakti:
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
22308357

 

Pieteikties uz semināru

Taupi savu laiku un veselību, divu dienu laikā iegūsti noderīgas zināšanas veiksmīgai gada pārskatu sagatavošanai!

Pilnveidosim grāmatvedības zināšanas mūsdienām.
Radīsim atbildes uz neskaidriem jautājumiem.
Izveidosim grāmatveža "špikeri".

1. diena (22.05.2019. no 10:00-17:00)

Tiesiskais regulējums:

  • Grāmatvedības nianses mūsdienām (aktuālie normatīvie akti, kā atrast atbildes likumā).
  • Vai grāmatvedim jāņem vērā līgums darījumu grāmatojot? Vai var grāmatot līgumu bez rēķina?
  • Vai var veikt maksājumu fiziskai personai? Kādos gadījumos un kādiem dokumentiem jābūt veicot maksājumu.
  • Fiziskām personām izmaksātās summas.
  • Darījumi interneta vidē – Facebook, Drobpbox, paypal u.c.
  • Autoratlīdzības u.c.
  • Grāmatvedības programmu iespējas.
  • Citas aktuālās tēmas grāmatvežiem.
  • Komerclikums. Vai grāmatvedim ir jāzina komerclikums? Kas un kāpēc?

 

2. diena (29.05.2019. no 10:00-17:00)

  • Peļņas sadale un uzrādīšana bilancē, peļņas deklarēšana VID.
  • Izdevumu un ieņēmumu atzīšana, klasifikācija un grāmatošana.
  • Kas ir nākamo periodu izdevumi, ieņēmumi?
  • Kas ir uzkrātie ieņēmumi, uzkrātās saistības?
  • Atsvaidzināsim zināšanas par bilances posteņiem un darba niansēm.
  • Kas ir svarīgi, lai uzņēmums augtu, piedalītos iepirkumos un konkursos. Kāpēc tas ir svarīgi?
  • Pievienotās vērtības nodoklis. Kā precīzi sagatavot atskaiti un atskaitīt priekšnodokli.
  • Uzņēmuma ienākuma nodoklis. Darījumu atspoguļošana, kas jāiekļauj deklarācijā?
  • Citas aktuālās tēmas grāmatvežiem.

Pasniedzēja Linda Miezīte  Divu pilnu dienu seminārs: 22.05.2019. no 10:00-17:00 un 29.05.2019. no 10:00-17:00
Noslēgumā apliecība par kursu beigšanu. 
Mācību cena 327 eur +PVN. Par vienu dienu 200 eur +PVN.

Piesakoties līdz 10.05.2019. par abām dienām tikai 201 eur +PVN
Pieteikties. Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. 29715835

 

Pieteikties uz semināru

 Meklējam datorkursu pasniedzēju 

programmas - datorprasmes ar priekšzināšanām, bez priekšzināšanām, darbs ar biroja programmatūras pakotni OpenOffice un Web lapu izstrāde.

Izaicini sevi, lai sniegtu zināšanas citiem ar gandarījumu.

Vispārējs apraksts:

      • darbs no 08:00-21:00. (vienojoties par grafiku)
      • darba vietas Rīgā, Pērses ielā 9/11
      • samaksa vienojoties (darba līgums vai autoratlīdzība, sākot no 5 eur bruto par 0,45 min);
      • jauks kolektīvs, darbs Rīgas centrā.

 

Nepieciešamās prasmes:

      • Pieredze datorkursu pasniedzēja darbā;
      • Atbilstoša izglītība;
      • Pozitīva personība.

CV un pieteikuma vēstuli iesūtīt Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Mēs sagaidām:

  • Vismaz 2-3 gadu pieredzi biroja administratora amatā;
  • Labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • Prasmi efektīvi plānot un organizēt savu darbu;
  • Labas zināšanas lietvedībā, dokumentu sagatavošanā atbilstoši noteiktajām prasībām un termiņiem;
  • Datorprasmes – nebaidies no tehnoloģijām, ikdienā izmanto, Libreoffice un/ vai MS Office, ievadīt informāciju uzskaites sistēmās/datubāzē;
  • Labas iemaņas darbā ar biroja tehniku;
  • Atbildības sajūta, precizitāte;
  • Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski (jo klienti var sazināties angliski un/ vai krieviski).

Mēs uzticēsim:

  • Lietvedības, grāmatvedības un citu aprites dokumentu koordinēšanu - pieņemšanu, sagatavošanu, reģistrēšanu un plūsmas vadību;
  • Asistēt biroja darbiniekiem, mācību centra un uzņēmuma vadītājam ikdienas gaitās;
  • Klientu laipna sagaidīšana un uzņemšana, informācijas izskaidrošana;
  • Atbildēšana uz telefona zvaniem;
  • Pasta sūtījumu sagatavošana un nosūtīšana;
  • Biroja mājīguma sajūtas radīšana, kancelejas un saimniecības preču pasūtīšana;
  • Dokumentu sagatavošana - rēķini/atskaites/u.c.;
  • Darbs ar uzņēmuma CRM sistēmu.

Mēs piedāvājam

  • Dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu;
  • Iespēju realizēt savas zināšanas un personīgās izaugsmes iespējas;
  • Darba laiku no 10:30-19:30 un vai piektdienās no 9:00-17:00.
  • Pieredzei un spējām atbilstošu stabilu atalgojumu no 600,00 eur Bruto;
  • Nelielu, bet atsaucīgu kolektīvu;
  • Mūsdienīgu ofisu Rīgas centrā, SIA Mensarius 40003780964

CV un motivācijas vēstuli sūtiet uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. līdz 15.03.2019. Mēs augsti novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzu ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.

Latvijā ir pierasts, ka līguma sastādīšanu uzņēmēji uztic juristam vai atbilstošam speciālistam tikai tad, kad rodas problēmas vai arī līgums ir īpaši svarīgs biznesam. Biežāk līgumus gatavo pats vadītājs, sekretāre vai arī tiek paņemts kāds līguma paraugs no interneta. Šādā veidā maziem un nelieliem uzņēmumiem, kā arī pašnodarbinātajiem nav papildus izmaksu, bet, konsultācijā pie SIA Mensarius, nonācām pie slēdziena, ka tas nebūt nav labākais variants (vai lētākais). Kāpēc?

Profesionālis spēs izvēlēties izdevīgāko līguma formu un pārzinās nianses

Līgums nav iesniegums, ko spēj uzrakstīt jebkurš bez īpašām zināšanām, īpaši, ja runājam par uzņēmējdarbību. Bizness sastāv no līgumiem un ir tik daudz līgumu veidu: sadarbības līgums, telpu īres līgums, darba līgums, nomas līgums, uzņēmuma līgums, pirkuma līgums, autoratlīdzības līgums, utt. Cilvēks ar atbilstošu izglītību pārzina visu līgumu nianses un spēs to sagatavot tā, lai nākotnē nerastos problēmas nepareizi sastādīta līguma dēļ.

Pareizi sastādīts līgums ietaupīs Tavu naudu

Situācijai neatbilstoša līguma formas izvēle radīs papildu izmaksas. Katrs līgums ir jāizstrādā un jāpielāgo atbilstošai situācijai, jo tas ne tikai var ietekmēt darījuma juridisko spēku, bet arī maksājamo nodokļu apmēru.

Piemēram, neizprotot situāciju, tu vari ar pašnodarbināto faktiski noslēgt līgumu, kas atbilst darba līguma pazīmēm, - tādējādi Tu riskē ar papildus nodokļiem, kas būs jāmaksā tikai nezināšanas dēļ.

Līguma sastādīšanai ir nepieciešams ne tikai pārzināt visus līgumu veidus un to nianses, bet arī spēkā esošos normatīvos aktus. Īpaša uzmanība jāvelta darba līguma, uzņēmuma līguma, sadarbības līguma un autoratlīdzības līguma veidošanai, lai nerastos nozīmīgas un pārprastas situācijas. Darba līgumu regulē darba likums, citus līgumus regulē civillikums un tam visam ir jāseko līdzi, jo gadu laikā mainās darījumu noslēgšanas būtība. Tas prasa īpašu iedziļināšanos un laiku, kura aizņemtajiem biznesa cilvēkiem tik daudz nemaz nav.

Ņemot vērā augstāk minēto, droši var apgalvot, ka līgumus labāk ļaut sagatavot zinošam speciālistam. Biznesā kļūdas var dārgi izmaksāt, tādēļ labāk uztici darbu cilvēkam, kurš orientējas līgumu izstrādes līkločos un pārzina nodokļu bāzi. Iesakām!